• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

За рік до Обласного контактного центру Полтавської ОВА надійшло 540 звернень з питань благоустрою та будівництва

03 лютого 2025, 09:32

  • Апарат
Телефон

За підсумками 2024 року фахівці Обласного контактного центру Полтавської ОВА опрацювали 540 звернень з питань благоустрою та будівництва.

Заяви та скарги даної тематики традиційно щорічно входять до п’ятірки найбільш актуальних і масових.

Основний пік проблемних питань цієї сфери, як правило, припадає на весняно-літній та осінній періоди.

Кожне четверте звернення тематики благоустрою стосувалося проблеми утримання та ремонту доріг, як в межах населених пунктів, так і в межах області загалом. Найбільше таких питань було озвучено стосовно автошляхів Полтавського, Лубенського районів та міста Полтави.

Майже кожний п’ятий заявник звертався з проханням про наведення ладу на прибудинкових територіях та в громадських місцях, насамперед, міських населених пунктів області. Також, озвучувалися пропозиції та зауваження щодо вуличного освітлення.

Крім цього, в межах даної тематики порушувалися питання, пов’язані з необхідністю належного утримання і ремонту електричного обладнання, електроопор, мереж, стічних і дренажних систем автошляхів – більше 130 заяв і скарг.

Не втрачали актуальності проблеми зі сміттєзвалищами, виловом та стерилізацією безпритульних тварин – близько 30 повідомлень.

Найбільш активними були мешканці Полтави – практично кожне друге звернення. Жителі інших міст та громад зверталися в рази менше. Наприклад, Кременчуцької – близько 50 повідомлень, Миргородської – 19, Лубенської – 17.

В умовах воєнного стану та першочергового забезпечення потреб військових, місцевим громадам варто все ж таки вишукувати найбільш оптимальні способи утримання в належному стані об’єктів цієї сфери, особливо автомобільних шляхів, місць громадського користування та дозвілля, про що свідчить значна кількість запитів від громадян.

За підсумками розгляду більшість звернень опрацьовано. В межах фінансових можливостей громадами здійснюються заходи з усунення недоліків або визначаються терміни з їх реалізації.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

Поділитись

Теги

контакт-центр
Полтавська ОВА

Новина за темою

Обласний контактний центр: кожне п’яте звернення надходить від людей з інвалідністю
03/02/2025
Минулого тижня гарячі лінії Полтавської ОВА отримали 123 дзвінки, третина — від ВПО
03/02/2025
Обласний контактний центр цілодобово на зв’язку з жителями Полтавщини
03/02/2025

Останні новини

Більше новин
Володимир Когут відвідав науковий ліцей «Політ» Володимир Когут відвідав науковий ліцей «Політ»
03/09/2025
Чим Дія.Центр відрізняється від ЦНАПу та як модернізувати державні сервіси у громадах
03/09/2025
Старт набору на курс «Майстер-кондитер» розпочато
03/09/2025
У Полтаві відбудеться обласний фестиваль читацьких талантів «Крок до успіху» – «Сторінками до зірок»
03/09/2025
У Полтаві відкриють «Пошук» зустріччю з Сергієм Жаданом
03/09/2025
Офіційна інформація щодо будівництва фортифікацій
03/09/2025
«Рух без бар’єрів»: проміжні результати флагманського проєкту в Опішнянській громаді
03/09/2025
Грамотою Полтавської ОВА відзначено Тетяну Дороту з Горішніх Плавнів
03/09/2025
«Зроблено в Україні»: аграрії отримають компенсацію 25% вартості вітчизняної техніки за липневими заявками
03/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту