Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Більшу частку даної тематики складають заяви про надання грошової допомоги – кожне друге повідомлення. Не втрачають актуальності прохання про гуманітарну підтримку – 6. Натомість, суттєво знизилася активність отримувачів соцвиплат, у тому числі осіб зі статусом ВПО – лише 12 заяв.
З поміж питань ЖКГ, яких надійшло 33, переважали нарікання на нараховану заборгованість за комунальні послуги, насамперед, за спожиту електроенергію. Також, зафіксовано кілька зауважень щодо неналежного функціонування ліфтів у Полтаві, обслуговування прибудинкових територій та ремонту будинків тощо.
Серед інших актуальних питань можна виокремити звернення щодо завершення процесів декомунізації в громадах області, благоустрою та охорони здоров’я.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької та Лубенської ТГ.
Із 152 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань майже 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано одну подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.