«Відкриття такого центру – важливий крок на шляху до якісного та відкритого сервісу, кращої взаємодії держави з громадянами. Простір відповідає сучасним умовам безбар’єрності», – розповів Володимир Когут.
Обслуговування клієнтів відбуватиметься у форматі «open space». Фахівці надаватимуть консультації з питань заборгованості та нарахувань, укладання договорів для водопостачання і водовідведення, а також технічних умов. У центрі створили необхідні умови для надання послуг – автоматизована е-черга, зона очікування, куточок для дітей. Враховані потреби людей з інвалідністю.
«Покращуємо послуги для людей, робимо їх доступними та зручними кожному», – додав Володимир Когут.
Відкриття Центру 2
Володимир Когут (6)
Відкриття Центру 4
Відкриття Центру 5
Відкриття Центру 1
Підпишіться, щоб отримувати листи.