За результатами роботи у липні на гарячі лінії надійшло 529 дзвінків, кожний восьмий – від внутрішньо переміщених осіб. 16 звернень отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих захисників і захисниць. Ще 10 – через чат-бот.
Загалом було зареєстровано 680 заяв і скарг. Тематика порушених питань залишається незмінною: кожне четверте – комунальні, кожне шосте – соціальні.
Зокрема, 190 заявників зареєстрували заяви з питань ЖКГ. Найбільш масовими були нарікання на відсутність послуги електропостачання – більше 70. Скарги на нараховану заборгованість за компослуги висловили більше 20 заявників. Не втрачали актуальності запити щодо ремонту будинків, ліфтів та прибудинкових територій – також більше 20.
Серед соціального блоку питань переважали запити про гуманітарну і грошову допомогу – кожне третє звернення. Неодноразово фіксувалися прохання допомогти з влаштуванням до інтернатних закладів для осіб похилого віку, санаторно-курортним лікуванням, оформленням пільг, статусів тощо.
Кожне десяте звернення стосувалося завершення процесів декомунізації в області, зокрема, щодо видалення елементів радянської символіки – 51, перейменування вулиць – 9 та застосування державної мови – 3.
Лідером за кількістю звернень залишилася Полтавська громада – майже кожне третє повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Миргородської, Лубенської та Гадяцької ТГ.
За результатами розгляду звернень опрацьовано більше 600 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Кожне сьоме питання вирішено позитивно. Зафіксовано 7 подяк.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно).
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.