Програма реалізується з метою оновлення та удосконалення знань щодо цифрового етикету та комплексного використання цифрової комунікації у глобальному просторі. Впродовж двох днів учасникам надано можливість:
- оновити свої знання з таких питань, як: види вебресурсів, специфіка їх створення та використання, хмарні технології; використання штучного інтелекту, інструментарій роботи із соціальними мережами та цифровий етикет;
- покращити уміння та навички щодо забезпечення інформаційної безпеки та збереження персональних даних; використання штучного інтелекту у повсякденній діяльності; користування пошуковими сервісами, соціальними мережами та хмарним середовищем, використання основних правил цифрового етикету.
Захід відкрила Наталія Осипенко, директор Полтавського РЦПК.
У перший день з групою працював Віталій Ващенко, начальник відділу розвитку інфраструктури Управління інфраструктури Полтавської обласної військової адміністрації, сертифікований тренер з питань кібергігієни та кібербезпеки. Викладач поділився практичними рекомендаціями щодо дотримання інформаційної безпеки та збереження персональних даних у глобальній мережі та розкрив основні підходи до цифрового етикету та ефективних цифрових комунікацій у соціальних мережах.
Наступного дня Олександр Бабич, кандидат технічних наук, PhD (інформаційні технології), сертифікований тренер Microsoft (МСТ), голова циклової комісії дисциплін програмної інженерії ВСП «ППФК НТУ «ХПІ», розкрив практичні аспекти використання хмарних сервісів та можливості застосування штучного інтелекту в діяльності державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування.
Хмарні технології активно впроваджуються на публічній службі в Україні з метою підвищення ефективності, безпеки та економії ресурсів, їх використання дозволяє переносити дані та сервіси до хмарних сховищ, що підвищує стійкість до кібератак та фізичних загроз, а також зменшує витрати на підтримку власної інфраструктури.
Штучний інтелект поступово стає важливим інструментом у сфері державного управління, значно підвищуючи ефективність, прозорість ухвалення управлінських рішень, а також зменшуючи рівень бюрократії. Потенціал упровадження ШІ на публічній службі розширюватиметься з розвитком технологій, його використання може сприяти оптимізації робочих процесів, автоматизації рутинних та трудомістких завдань публічного службовця, справедливому розподілу державних ресурсів тощо.
Програма отримала схвальні відгуки учасників та найвищу оцінку на Порталі управління знаннями НАДС.
Підпишіться, щоб отримувати листи.