Кожне четверте порушене питання стосувалося сфери соціального захисту населення, кожне п’яте – ЖКГ.
У першому випадку третиною заявників озвучено прохання про надання грошової допомоги. Також, актуальними є питання реалізації прав на пільги та отримання певного статусу.
Сфера комунального господарства залишається незмінною. Це – проблематика отримання неякісної послуги електропостачання, обслуговування багатоквартирних житлових будинків і оплата послуг. Разом більше 20 повідомлень.
Крім цього, жителі громад порушували теми зі сфери освіти та охорони здоров’я – близько 15 заяв. Тематика декомунізації, також, не втрачає актуальності – 9 звернень.
Більшу активність виявляли жителі Полтавської, Кременчуцької і Пирятинської громад. Зокрема, кожне третє звернення – з обласного центру.
Із 103 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених раніше питань близько 70 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.