23 жовтня 2025, 14:57
Метою ініціативи Tryangle є навчання родин усвідомлено взаємодіяти з інформацією та формувати здорові медіазвички. У центрі кампанії – простий, але ефективний інструмент «трикутник критичного мислення», який допомагає аналізувати новини з трьох аспектів: чи є джерело надійним; чи новина справді важлива для вас; чи не містить вона емоційних маніпуляцій.
Ініціатива Tryangle пропонує короткі практичні поради, які можна легко застосовувати у повсякденному житті, навіть за браку часу на проходження повноцінного навчання.
Кампанія, ініційована міжнародною організацією IREX, вже охопила понад 1,7 млн українців.
Із детальнішою інформацією про ініціативу Tryangle можна ознайомитися на сайті: https://www.tryangle.online/.
Кампанія реалізується в межах проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті», який виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольства США в Україні та в партнерстві з Міністерством освіти і науки України (МОН), Міністерством культури та стратегічних комунікацій України (МКСК) та Академією української преси (АУП).
Підпишіться, щоб отримувати листи.