• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У листопаді обласним контактним центром опрацьовано понад 800 звернень

08 грудня 2025, 09:15

  • Апарат
Гаряча Лінія (26)

Гарячі лінії контакт-центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Загалом надійшло 758 дзвінків, кожний десятий – від внутрішньо переміщених осіб.

З урахуванням звернень, надісланих з Урядової гарячої лінії, зареєстровано 820 заяв і скарг. Більше половини з них – питання комунальної тематики, кожне десяте – соціальної сфери.

Через значні ураження об’єктів енергетики на початку місяця Полтавщина на деякий час майже повністю була знеструмлена. В окремих містах та громадах спостерігалися перебої з водо- та теплопостачанням. Унаслідок цього зміст питань у більшості звернень стосувався повноцінного відновлення цих послуг.

Після початку щоденного застосування ГПВ більшість нарікань заявники висловлювали щодо нерівномірного, на їхню думку, розподілу обмежень, тривалого у часі вимкнення послуги електропостачання, частих і не зрозумілих більшості змін графіків протягом доби тощо. Загалом зафіксовано більше 450 подібних скарг.

Актуальними залишаються і прохання жителів громад про надання їм фінансової або гуманітарної підтримки. Усього майже 80 заяв.

Традиційно, фіксувалися питання зі сфери охорони здоров’я, освіти, благоустрою та декомунізації.

Полтавська громада залишається лідером за кількістю звернень – кожне друге. Також, активними були жителі Кременчуцької, Миргородської, Лубенської, Горішньоплавнівської ТГ.

Завершено розгляд більше 500 звернень. Всі заявники отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Кожне п’яте питання вирішено позитивно. Зафіксовано 9 подяк.

Кожен за потреби має можливість звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800-502-230 (цілодобово, безкоштовно).

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot    

Поділитись

Теги

обласний колцентр
гаряча лінія
громади
Полтавщина
чат-бот

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
08/12/2025
Особливою категорією заявників, яким приділяється максимальна увага під час опрацювання звернень, є люди з інвалідністю
08/12/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
08/12/2025

Останні новини

Більше новин
На Полтавщині обговорили створення Всеукраїнської асоціації релокованого бізнесу На Полтавщині обговорили створення Всеукраїнської асоціації релокованого бізнесу
09/12/2025
На Полтавщині з початку року послугою «Муніципальна няня» скористалися 84 родини
09/12/2025
Авторка Ліра Одн презентує новий творчий доробок в обласній бібліотеці для юнацтва імені Олеся Гончара
09/12/2025
Діти і краєзнавчий музей
09/12/2025
Стартував прийом робіт на Національний конкурс учнівських відеосюжетів «Репортер 2025»
09/12/2025
Що таке індивідуальний план лікування ветерана та ветеранки і як його отримати?
09/12/2025
На Полтавщині 18 бізнес-проєктів отримають гранти в межах конкурсу «ВАРТО БІЛЬШЕ»
09/12/2025
Відзначаємо 20-річчя від започаткування видавничого проєкту «Постаті аграрної та біологічної науки Полтавщини: факти, документи, бібліографія»
09/12/2025
Як створити ветеранську організацію 
09/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту